2009. jan 05.

2009. 01. 02. - Két forint ez a dal

írta: AniMano
2009. 01. 02. - Két forint ez a dal

Két forint ez a dal

 

Sokféle ébresztőt képzelhet el magának az ember a vekker vagy a telefon megszokott hangján kívül. El tudnám képzelni például, hogy pálmalevelekkel legyeznek, és valaki halkan a fülembe súgja, hogy a reggeli tálalva. Egyéb kellemes módja is van még a fölkeltésnek, például az, ha valaki berontana a szobámba, és azt ordítaná, hogy ötösöm van a lottón. Bevallom, erre a legmélyebb álmomból is szívesen ébrednék. De amikor az ember lányának édes álmát reggel hétkor egy sms zavarja meg, akkor morcos tekintettel emeli szemmagasságba a mobilját.

Persze, miért hagyta éjjelre bekapcsolva? - kérdezhetné a logikus gondolkodású olvasó. Egyetértek, eltántoríthatott volna már a néhány téves hívás, vagy amikor fél kettőkor sírva hív fel valamelyik barátnőm, és vigaszt kér. Ezek semmiségek egy váratlan szerelmi vallomáshoz képest, én ma reggel mégsem ezt kaptam. Senki sem akart az irántam érzett szerelméről biztosítani, az általam használt bankfiók csupán arról tájékoztatott, hogy pénzt kaptam. Nahát, erre már felcsillant a szemem, hátha valami jótevő küldött nekem egy nagyobb összeget, netán valaki rossz számlaszámra küldött egy szép kis summát.

Legnagyobb meglepetésemre adó-visszatérítést kaptam. Na, lássuk csak, mennyit is! Két forintot… Kikerekedtek a szemeim. Ennyi? Hát ilyen a világon nincs. Szó szerint, elvileg ugyanis két forintos már nem létezik. A kiküldött sms többe kerülhetett. Hátat fordítottam, és visszaaludtam. Inkább jöjjön egy rémálom.
 
Szólj hozzá