2009. jan 24.

2009. 01. 24. - A tökéletes férfi

írta: AniMano
2009. 01. 24. - A tökéletes férfi

A tökéletes férfi


 

Paszkál mindig nagyon kedves volt hozzám. Egyik barátnőm ajánlotta. Azt mondta, hogy ő sokat szórakozott vele, de már megunta. Viszont ahogy engem ismer, nekem tetszene. Sok időt töltöttem vele. Egyre jobban megismertem, könnyen alkalmazkodott hozzám, és intelligensnek mutatkozott. Lehet, hogy kicsit idősebb nálam, de legalább megbízható. És persze tudta, hogyan kell bánni egy nővel. Beszélgetéseinket valahogy így kell elképzelni:

- Szükségem lenne egy kis segítségre.

- Tudod, hogy mindig szívesen segítek neked. Bármikor számíthatsz rám.

- Mit gondolsz, milyen az új ruhám?

- Jó választás, illik a stílusodhoz.

- Köszönöm.

- Igazán nincs mit.

- Szerinted jó a hajam? Vagy igazítsak rajta?

- Tökéletes, mint mindig.

- És a sminkem?

- Jobb már nem is lehetne.

- Mondd, mit szeretsz bennem?

- Szeretem, hogy megértő vagy, csinos és okos is. Emellett jó a humorod és kellemes a társaságod. Mindig ilyen lányra vártam. Te olyan normális vagy.

- Igazán? Akkor összeillünk. Ugye mindig együtt leszünk?

- Persze. Amíg te normális vagy velem, addig mindent megkapsz tőlem.

- És ha csak kihasználsz, aztán meg lelépsz?

- Sohasem bántanálak, olyan imádnivaló vagy. Tudod?

Már éppen be akartam mutatni a szüleimnek, amikor kínos dolog történt. Azt mondtam neki: „Olyan boldoggá teszel, szeretlek”, de nem reagált semmit. Rájöttem, miért. Ezt a mondatot még nem írtam bele a Turbo Pascal programba.
Szólj hozzá