2009. okt 11.

2009. 10. 11. - Vadászösztön

írta: AniMano
2009. 10. 11. - Vadászösztön

Vadászösztön


 

Reggel hét óra van. Végre elérkezett a pillanat, amire egész éjjel vártam. Győzedelmeskedtem a szúnyog felett.

Hm. Az őskorban oly jelentős vadászösztönünkből mára már csak ennyire futja? Szúrós áldozatomat cirka öt órája cserkésztem. Óránként felébresztett, de ha lámpát kapcsoltam, köddé vált. Egészen mostanáig. Eljött az igazság pillanata, rájöttem ugyanis, hogy eredményes vadászathoz cselt, sőt csalit kell használnom. Égve hagytam tehát a lámpát, és lefeküdtem. Ekkor megjelent. Tőrbe csaltam, elkaptam, lecsaptam.

Lehet, hogy a vadászgén mégsem veszett ki teljesen belőlünk, csak egymás, ne adj' Isten, saját magunk ellen fordítottuk? Vadászunk egymás hibáira, hogy a sajátjaink kisebbnek hassanak. A nők férfiakra vadásznak, a férfiak - mivel a nőkre már nem kell - pénzre, rosszabb esetben fegyverrel a kezükben egymásra. Ha ezt a sok energiát másra fordítanánk, talán most nem itt tartana az emberiség - állapítottam meg keserűen, majd újra édes álomba merültem...


 
Szólj hozzá