2008. aug 31.

2008. 08. 30. - Harcoljatok, fiúk!

írta: AniMano
2008. 08. 30. - Harcoljatok, fiúk!

 

Harcoljatok, fiúk!

 

A szüleim és a húgom már több mint egy éve járnak karatézni, de még sosem jutottam el egy edzésükre sem. Ám nemrég egy Ózdon rendezett bemutató keretében képviseltették magukat a térség harcművészei. Az érdeklődők ízelítőt kaphattak az aikido, shotokan karate, boksz, shitoryu karate, thai-boksz, kick-boksz és judo sportágak szépségéből. A kezdésre várva felmértem a terepet. Volt ott mindenféle férfi. A bőség zavarában úgy éreztem magam, mint egy pillangó egy virágoskertben. Szinte éreztem a tesztoszteront a levegőben.

Minden sportág bemutatóján szerelmes lettem valakibe. Az aikidosok közül egy édes, csillogó szemű magas barnába. A shotokanosok közül egy alacsony kecskeszakállasba. A bokszos fiúk közül a tetovált oktató keltette fel a figyelmem. A shitoryusok közül egy jóképű szőke hajú ragadott magával. Thai-boksz… Ó azok az erős karok és bronzos bőr. A judosokat nem figyeltem meg annyira, mert akkor vettem észre a cuki hangosító fiút.

Azt hiszem, nem kell bemutatnom, mit érez egy nő, mikor izmos férfiak verekednek. Csattogás, nyögések törik meg a csendet. Feszülő bicepsz, kemény combizmon megcsattanó sípcsont, hangosan puffanó férfitest a szőnyegen, a gyors mozdulatok hatására a tüdőből kiszoruló levegő semmi máshoz nem hasonítható hangja. Libabőrös lettem. A levegőben működésbe lépett izzadásgátló illata terjengett.

Egy pont voltam a tömegben, ők pedig elkápráztattak engem. Tátott szájjal figyeltem a tusakodó férfiakat és ittam az edzők szavait. Kár, hogy a vizuális élményt beárnyékolta az előttem helyet foglaló vörös hajszörnyeteg gazdája. De hol jobbra, hol balra kitekintve mögüle azért részese lehettem minden fontosabb történésnek. Én csak ámultam és bámultam, néha felszisszentem, néha sóhajtottam. Élveztem és csodáltam.

Egy-egy nagyobb ütésnél aggódtam, elhivatottságukon elérzékenyültem. Mint egy kisóvodás az iskolások rendezvényén, úgy pislogtam ezekre a más bolygóról idekerült életerős, határozott, elhivatott és szorgalmas hímegyedekre. Minden fiúnak üzenem, hogy női szemmel nincs szexibb, mint egy izommunkában megizzadt férfitest, átszellemült tekintettel. Ilyenkor már az sem számít, ha ez a levegőben is érződik.

Szólj hozzá